Híreink / Správy

Alakulóban a 2017-es program

2016.12.19 19:37
Sziasztok! Ünnepek előtt még egy utolsó kérés: Legyetek szívesek átnézni a mellékelt naptárt. A jelmagyarázat szerint külön színnel vannak feltüntetve az ünnepek, az ali-bis akciók és a környékbeli egyéb bicajos akciók, illetve 1-2 feltételezett Ecori-Alibi akció. A mások által szervezett akciókról...

Őszi tekergés

2016.10.27 19:00
Szombati terv: Találkozó a klubnál 10:00-11:00 Őszi tekergés Ebéd a klubnál, cca 14:00 Filmvetítés kb. 16:00 órától. (Felvidék - Horná zem, aemnnyiben sikerül beszerezni)

Duna-kanyar

2016.07.08 15:43
Augusztus 26-28 -án Duna-kanyar  a Szentendrei szigettel és a Pilissel! Csoportos indulás pénteken reggel 8:00 órakor, Alistál, Fűzfa utca (Pénzváltás Párkányban) Aki nem tud reggel indulni, keresse később a kempinget, itt:  ! Túraterv, kicsit átgondolva, újratervezve lejjebb található....

Őrségi bringás találkozó

2016.06.20 23:14
Június 24 -26 Szállás: Alpokalja hotel,  Szentgotthárd Költségek: Utazás - saját jármű, vagy barátokkal osztva Kaja - amit hozol veszel - pénteken, szombaton vacsi biztosítva a vendéglátók által  Szállás: cca 10 euró/éjszaka, 1 éjaszakát a klub...

CELLDÖMÖLK / Rába-parti túra

2016.05.16 23:32
Indulás: a palackpostában megegyezünk, ki kivel, honnét mikor. Útvonal, program lejjebb Étkezés: Pénteken saját hozatal, nyárson sütés Szombat: Közösen rendelt meleg kaja este, ételfutárral hozatjuk (remélhetőleg) - teljes hozzájárulással a közösből fizetjük Vasárnap - ebéd Celldömölkön, vagy...

Őrségi bringás találkozó

2016.05.16 21:13
Kedves klubtagok! Idén újra Szentgotthárdon kerül sor a találkozóra a Csallóköz és az Őrség bringásai közt. A vendéglátók már készítenék a terepet - szállást stb., ezért szükségünk volna a résztvevők névsorára. Aki szeretne jönni, mielőbb jelezze az alábbi űrlapon: ŰRLAP

Véneki piknik / Na piknik do Véneku

2016.04.29 22:58
Május 7- én  Véneki piknik túrát szervezünk az előzőek mintájára. vagyis Véneken piknikezünk. Fát tudunk biztosítani. Harapni és hörpintenivalót hozzatok magatokkal! Véneken nincs üzlet sem vendéglátó! Indulás 8:45 -kor a klubtól     / Dňa organizujeme 7. mája cyklistickú túru...

Plusz 1 kikeleti túra

2016.03.30 18:41
FONTOS! Biciklitúra résztvevőinek a Nagyléli szigetre ápr. 3-án vasárnap: Ha hinni lehet az időjárás - előrejelzésenk, holnapra is erős dél-keleti szél fog fújni, ezért reggel 9:25-ös vonattal indulunk Alistálról Csallóközaranyosra. Az alistáli állomásra 9 órakor indulunk a Fűzfa - utcából (nem a...

Kikeleti túra

2016.03.07 21:59
Március 12-én, szombaton újból mozgásba lendülünk. Ez I T T egy lehetséges variáns a a kikeleti túrára, amit hívtunk már tanyatúrának, sőt nőnap alkalmából banyatúrának is. Van benne aszfalt, murva, kavics, kerékpárút, városi  út és kanálispart. Változás lehetséges, ezért, ha valaki út közben...

Bringás workshop

2016.01.16 20:58
Mai workshopunkról néhány képet galériánkban találhattok. Azon kívül, hogy jó volt összejönni a többi klub képviselőjével, betekintést kaptunk a régió kerékpárút-fejlesztési munkálataiba, együttműködési pontokat kerestünk a Kukkonia Polgári Társulással, majd érdekes útvonalakat ismerhettünk meg az...